Komunikacja i PR
Komunikacja i PR
Public Relations to zarządzanie relacjami firmy z otoczeniem. PR jest tym, co inni mówią o organizacji, w przeciwieństwie do reklamy, która jest tym, co firma sama mówi o sobie. W gospodarce XXI wieku najcenniejsza jest informacja, a skutecznie działać na rynku mogą tylko firmy sprawnie zarządzające komunikacją. A do tego potrzebna jest dobrze zaplanowana strategia spójna z misją i wizją firmy.
Dobra strategia public relations zakłada wzięcie mediów pod przysłowiową lupę. Monitorujemy wszystkie media od internetowych, po prasę radio i telewizję. Ponadto obserwujemy media społecznościowe oraz fora internetowe. Aktywny i ciągły monitoring pozwala na obiektywną ocenę pozycji firmy, a także umożliwia szybkie reagowanie w trudnych sytuacjach.
Ważnym elementem efektywnego zarządzania komunikacją jest nie tylko umiejętne reagowanie na kryzys, ale przede wszystkim przewidywanie niebezpieczeństw. Przeprowadzając szczegółową analizę sytuacji firmy rozpoznajemy i wskazujemy potencjalne zagrożenia komunikacyjne. Przeciwdziałamy kryzysom przygotowując odpowiedni plan działań.
Nasze obszary to:
- komunikacja kryzysowa,
- PR produktu,
- PR korporacyjny,
- PR personalny,
- CSR (ang. Corporate Social Responsibility),
- współpraca z Influencerami, artystami, blogerami, itp.
- przygotowanie i aranżacja publikacji w mediach,
- noty prasowe,
- konferencje, spotkania medialne,
Sprawdź także :
Działamy na terenie całej Polski
kontakt@gapamarketing.pl
+48 510 93 44 00