Komunikacja i PR

Komunikacja i PR

Public Relations to zarządzanie relacjami firmy z otoczeniem. PR jest tym, co inni mówią o organizacji, w przeciwieństwie do reklamy, która jest tym, co firma sama mówi o sobie. W gospodarce XXI wieku najcenniejsza jest informacja, a skutecznie działać na rynku mogą tylko firmy sprawnie zarządzające komunikacją. A do tego potrzebna jest dobrze zaplanowana strategia spójna z misją i wizją firmy.

Dobra strategia public relations zakłada wzięcie mediów pod przysłowiową lupę. Monitorujemy wszystkie media od internetowych, po prasę radio i telewizję. Ponadto obserwujemy media społecznościowe oraz fora internetowe. Aktywny i ciągły monitoring pozwala na obiektywną ocenę pozycji firmy, a także umożliwia szybkie reagowanie w trudnych sytuacjach.

Ważnym elementem efektywnego zarządzania komunikacją jest nie tylko umiejętne reagowanie na kryzys, ale przede wszystkim przewidywanie niebezpieczeństw. Przeprowadzając szczegółową analizę sytuacji firmy rozpoznajemy i wskazujemy potencjalne zagrożenia komunikacyjne. Przeciwdziałamy kryzysom przygotowując odpowiedni plan działań.

Nasze obszary to:

  • komunikacja kryzysowa,
  • PR produktu,
  • PR korporacyjny,
  • PR personalny,
  • CSR (ang. Corporate Social Responsibility),
  • współpraca z Influencerami, artystami, blogerami, itp.
  • przygotowanie i aranżacja publikacji w mediach,
  • noty prasowe,
  • konferencje, spotkania medialne,

Sprawdź także :

Działamy na terenie całej Polski

kontakt@gapamarketing.pl

+48 510 93 44 00

Przewiń do góry