Jak stworzyć samemu strategię marketingową dla firmy?

 
Dobra strategia marketingowa to podstawa każdego biznesu i wydawać by się mogło, że każdy o tym wie. W teorii owszem, każdy ma świadomość, że trzeba wszystko zaplanować i spisać, ale w praktyce mało który początkujący przedsiębiorca to robi. Nie jest to brak chęci, ale brak umiejętności i niewiedza jak się do tego zabrać. Specjalnie dla czytelników magazynu Clever People nasza ekspertka Patrycja Gadomska - z wyjaśnieniami jak to w miarę łatwo przygotować?

Jak budować popularność w sztuce? 7 porad marketingowych dla artystów

 
Co drugi artysta zastanawia się, jak znaleźć więcej chętnych na kupienie jego prac i w jaki sposób zwrócić na siebie ich uwagę? Można przeczytać mnóstwo teoretycznych artykułów marketingowych, ale w większości żaden z nich nie ma sensu w karierze artystycznej. Dobrze jest zatem usłyszeć wskazówki ekspertów, którzy sami przetestowali różne koncepcje i odnieśli sukces. Na prośbę redakcji Clever People  przygotowaliśmy kilka praktycznych porad marketingowych, tym razem dla twórców i artystów.

Top trendy 2020 w marketingu sportowym

 
Cyfryzacja wywołuje poruszenie w przemyśle sportowym - i w marketingu sportowym. Rezultatem są trendy, których nikt nie przewidział jeszcze kilka lat temu.
 
Era cyfrowa wymaga kompleksowej wiedzy od osób odpowiedzialnych za marketing w firmach. Jest prawie niemożliwe, aby osoba niebędąca związana ze sportami doskonale znała wszystkie aspekty i możliwości marketingu sportowego. Dla redakcji Clever People o trendach w marketingu sportowym opowiedziała Patrycja Gadomska, założyciel i dyrektor zarządzający  firmy marketingowej GAPA Marketing and PR Solution.

Biznes i sport, czyli marketing sportowy - dziś to bardzo skuteczna forma reklamy

 
Niewiele jest na świecie rzeczy tak lubianych, jak sport. Od fanatyków po zwykłych widzów, sport przyciąga uwagę większej liczby osób, niż jakikolwiek inne wydarzenia.
Marketingowcy już dawno dostrzegli fenomen sportu i przez dziesięciolecia uczynili go głównym elementem kampanii marketingowych. Wraz ze wzrostem popularności danej dyscypliny wzrasta zainteresowanie jej sportowcami. Cały ten proces nie jest jednak przypadkowy i wymaga szeregu przygotowań i potem działań zarówno ze strony reklamodawcy jak i sportowca, aby były wymierne, obopólne korzyści. O kulisach marketingu sportowego opowiedziała dla portalu Martial Sports nasza ekspertka, Patrycja Gadomska – Dyrektor ds. marketingu i PR.

Nowy partner medialny - Martial Sports TV

 
Agencja reklamowa GAPA Marketing i PR podjęła współpracę z kanałem sportowym Martial Sports TV. Współpraca będzie poleać na reaktywacji kanału, po dłuższej przerwie, oraz współpracy w zakresie rozwoju i promocji. Już wkrótce powstaną nowe, bardzo ciekawe materiały.
 
👉https://www.facebook.com/martialsportstv/ 

Top trendy w marketingu B2B w 2020 roku

Nadszedł nowy, 2020 rok. Czas się zatem przyjrzeć kluczowym trendom marketingowym w biznesie (B2B), które będą dominować w najbliższych miesiącach. Przeglądając różne strategię i działania marketingowe w latach poprzednich można zauważyć „przesyt” pewnych aktywności marketingowych i spadek ich skuteczności. To sugeruje, że w 2020 r. nastąpi ewolucja wielu dotychczasowych, popularnych działań, a rosnący wpływ marketingu B2C wywrze duży wpływ na nowe.
 
Raport specjalny na zlecenie magazynu Clever People przygotowała nasza koleżanka, Patrycja Gadomska Dyrektor ds. marketingu i PR. 

Jakie błedy popełniają mali przedsiębiorcy?

 
Z cyklu "o nas w mediach" polecamy artykuł ekspercki, który współtworzyła i komentowała dla magazynu Clever People Dyrektor Marketingu i PR-u firmy GAPA, Pani Patrycja Gadomska.
 
Top 20 największych problemów z jakimi zmagają się małe biznesy
Rozwój firmy jest skomplikowany i zależny od wielu bardzo dynamicznie zmieniających się czynników. Szacuje się, że ok 80% wszystkich firm na świecie zatrudnia mniej niż 20 pracowników i nigdy nie wygeneruje większego rocznego obrotu niż maks. 500 000 dolarów. Postanowiliśmy zatem sprawdzić z jakimi problemami w dzisiejszych czasach mierzą się mali i średni przedsiębiorcy i dlaczego tylko 20% firm się rozwija.  więcej ...

Z Nowym Rokiem, nowym krokiem - kolejny portal dołącza do grona naszych klientów  

 
W dniu 2 stycznia 2020 roku spółka GAPA Marketing and PR Solution podpisała umowę o współpracy z magazynem Clever People. Portal ten zajmuje się działalnością publicystyczną w tematyce ludzi, biznesu, sportu i stylu życia. www.cleverpeople.pl 
 

Sport i biznes to zawsze dobre połączenie

 
27 października 2018 roku po raz kolejny firma GAPA zaaranżowała  współpracę partnerską/promocyjną pomiędzy klientami: CK Mediator, Funtech, UlefoneRemade  a organizatorami Gali Grappler Night, gdzie o pierwszy w historii pas federacji walczył i wygrał  Kacper Gadomski, również partner firmy GAPA. Były materiały prasowe, reklamowe, konferencje, filmy wideo, wywiady i całe mnóstwo innych działań wspierających.
 
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego połączenia reklamowego zapraszamy do poczytania artykułu na portalu Martial Sports o marketingu sportowym.

Sesja zdjęciowa

 
W listopadzie 2017 roku przedstawiciele spółki GAPA Marketing and PR zaaranżowali i wykonali sesję zdjęciową z udziałem partnerów biznesowych oraz współpracujących sportowców w  Centrum Sztuk Walk Wesoła w Warszawie. Dzięki temu sala treningowa na kilka godzin zamieniła się w profesjonalne studio fotograficzne, a młodzi sportowcy w prawdziwych modeli. 

Klienci strategiczni w Nowym Roku

 
W styczniu 2017 roku firma GAPA Marketing pozyskała klientów strategicznych firmy:
CK Mediator, Funtech, Ulefone Polska, Umidigi.  Eksperci z  firmy GAPA będą dbali kompleksowo o wizerunek, promocję, PR oraz komunikację.
Copyright ©2018 GAPA Marketing and PR , All Rights Reserved.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem